За туриста

Доминикана

На летището при напускане на България:

  • Сверете информацията за Вашия полет с тази на информационното табло и отидете до гишетата за регистрация, указани на таблото. На гишето покажете своя международен паспорт.
  • Предайте своя основен (регистриран) багаж.
  • Получете своята бордна карта. Обърнете внимание на номера на изхода и часа на бординг в самолета (GATE / TIME).
  • След регистрацията продължете към контрол по безопасност и паспортен контрол (митница), където показвате паспорт и бордна карта, след което изчакайте до часа за качване на борда на самолета в съответната зона за международни полети.
  • При пътуване с домашни любимци или растения е необходимо да се премине ветеринарен / фито контрол.

При пристигане на летище Пунта Кана, Санто Доминго:

При пристигане на летището в Пунта Кана, Санто Доминго, трябва да получите „туристическа карта“ - не се прикрепя в паспорта. Цената е около $10 на човек и мястото, от където може да я вземете е на паспортния контрол. Следвайте следните стъпки:

  • Преминете паспортен контрол: Трябва да покажете миграционна карта и задграничен паспорт, валидността на който да не изтича преди напускане на Република Доминикана. Миграционната карта се получава с пакета документи (ваучер, билет, застраховка) и трябва да бъде попълнена и подписана изцяло при влизане в страната (на латиница): име и фамилия, дата на раждане, номер на полет, летище на излитане, подпис. В случай, че не сте получили с пакета документи такава карта, то може да я вземете и попълните при пристигане в Пунта Кана. Също така, ще получите митническа декларация - трябва да попълните една форма на семейство, или на група от пътници, пътуващи заедно.
  • Вземете своят багаж: На мониторите над лентите за багаж е посочен номера на полета, от който е багажа, движещ се движи по нея. В случай на закъснение или загуба на багаж, незабвно информирайте за проследяването му багажна служба преди да сте напуснали зоната за пристигащи.
  • Отидете в залата за пристигащи и се насочете към гише на TEZ TOUR или представител с униформа и табела TEZ TOUR.
  • Представете своят ваучер, за да разберете кой е номера на вашия трансферен автобус до хотела.
    Важно! На летище Санто Доминго няма гише на TEZ TOUR – трябва да потърсите представител на компанията, който е униформен и със съответната папка/табела.
  • Трансферните автобуси са на паркинг, а номерата им се намират на стъклото. Регистрирайте се при представителя, който ще съпровождаща автобуса, като покажете ваучера и имената си.
  • Внимателно изслушайте информацията, която съпровождащият представител съобщава по пътя за хотела. Ще получите информация за времето на обратния трансфер и отговори на всички, зададени от Вас въпроси.
  • При индивидуалните и ВИП трансферите няма съпровождащ представител. На летището ще Ви чакат с табела на TEZ TOUR и Вашите фамилни имена. На рецепцията в хотела ще получите час за среща с представител, както и негов телефон. Времето за обратният индивидуален/ВИП трансфер, ще Ви бъде съобщено в писмо/съобщение от него.
  • Автобусът за груповия трансфер тръгва от летището най- късно 2 часа след пристигането на полета. В случай на неявяване за трансфер до хотела, TEZ TOUR не приема предявени претенции.
  • В случай, че използвате услуги на таксита, препоръчваме Ви да изисквате касов бон за заплащане.

При пристигане в хотела:

  • При пристигане на рецепция, ще получите карта за регистрация в хотела (попълва се на латиница).
  • Върнете попълнената регистрационна карта на администратова, придружена с Ваш задграничен паспорт и ваучер от пакета Ви с документи. Оставете паспортът си да бъде ксерокопиран и уточнете кога ще можете да си го получите обратно.
  • Настаняването в хотелите става след 15:00 ч. Ако искате да бъдете настанени веднага, след пристигане и да не се налага да чакате указания час, то трябва предварително да заплатите още една нощувка. При настаняване ще получите ключ за стаята си и карта за плажни кърпи.
  • В стаята си ще намерите папка с информация за предлагащите се безпатни и платени услуги в хотела.
  • Освобождаването на стаите е до 12:00 ч. Около рецепция има стая, където може да оставите на съхранение багажа си до трансфера за обратния към България полет.

Среща с представител в хотела:

  • Час за информационна среща в хотела, ще получите в трансферният автобус на път към хотела. В посоченото време, представителят ще Ви чака във флоаете на хотела. Вземете със себе си ваучер, карта на хотела и каталог с предлагащите се екскурзии.
  • При възникнали въпроси и проблеми по време на престоя Ви в хотела, се обърнете към гида си или към администраторите на рецепция. Телефонният номер и времето, в което гидът ще бъде в хотела, може да намерите на информационно табло или в папка на TEZ TOUR около рецепция.

При обратния полет към България:

  • Проверете на рецепция дали имате неплатени сметки за допълнителни услуги (мини-бар, телефон и др.) и при наличието на такива, моля извършете заплащането.
  • По време на обратния трансфер от хотела до летището, гидът ще Ви разкаже подробности по заминването и багажа. Ще получите регистрационна карта, която да показва произхода на опаковките. Отправете се към гишето за регистрация на Вашия полет – покажете задграничен паспорт и билет.
  • Поставете н а лентата бажажа си за регистрация.
  • Ще получите миграционна карта, която трябва да попълните на английски.
  • Получете своята бордна карта. Обърнете внимание на номера на изхода и часа на бординг в самолета (GATE / TIME).
  • Преминете към залата за паспортен контрол и представете задграничен паспорт и миграционна карта.
  • Преминете през митнически контрол, където трябва да заплатите такса от $20 (при чартърните полети на TEZ TOUR тази такса е включена в цената на билета, дължима е на място само при редовни полети).
  • Отправете се към залата за заминаващи, от където след обявяването на Вашия полет, може да се качете в самолета.

При настъпване на събитие, налагащо използването на услугата Асистанс към застраховка Помощ при пътуване, е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да уведомите асистиращата компания и да съгласувате разходите. Ако НЕ СЕ СВЪРЖЕТЕ с нея, ГУБИТЕ едно от основните предимства на застраховката – да бъдете насочени към най-удачното лечебно заведение и да не заплащате нищо лично – разходите се уреждат директно от Застрахователят към лечебното заведение, със съдействието на асистиращата компания.

Денонощен дежурен телефонен номер на асистиращата компания, на който трябва да регистрирате застрахователно събитие, ще намерите в застрахователната полица.  При неспазване на указанията и при липса на контакт между Вас с асистиращата компания, Застрахователят ще ограничи лимитът за разходи за лечение до 150 евро!



Поставете флага на нужната точка на картата
OK
За удобство на потребителите, предоставянето на персонализирана информация, запазване на личните предпочитания и настройките на сайта, нашият уебсайт използва cookie и други аналогични технологии. За да използвате сайта, трябва да потвърдите съгласието си за използването на тези технологии. Детайли
Приемам