+359 700 46 600
+359 894 44 56 24
ПРЕДИ ПОЛЕТА
Представителят на TEZ TOUR стои с табела „TEZ TOUR“ пред гишетата за регистрация в салон ЗАМИНАВАЩИ, на съответния терминал на летището, съгласно указаното в инструкциите за пътуване и на информационното листче с полетната информация, прикрепено към травелпака. При необходимост може да се обърнете към него за информация или съдействие при чекирането.
• Гишетата, на които става регистрацията за съответния полет, се изписват на информационните монитори, a самите гишета отварят най-рано 2 часа преди самия полет.
• Чекирането става самостоятелно, като при нужда, можете да се обърнете към представителя на TEZ TOUR.
Ако дете под 18 години пътува само с един от родителите си (или с друг придружител, различен от родител), той трябва да носи нотариално заверено пълномощно от непътуващия родител + копие от него (а ако пътува с друг придружител – и от двамата родители + копие на акт за раждане) за излизане на детето в чужбина (в случай че детето пътува с двамата си родители, но те са с различни фамилии, те трябва да предоставят акта за раждане на детето, както и копие от него). Този документ ще послужи пред българските гранични власти.
Важно е да проверите дали нямате вписан в паспорта автомобил, който да е под митнически контрол и ако имате такъв, оставете автомобила си на безмитна зона. В противен случай, няма да можете да напуснете територията на България. При транспортиране на животни или растения е необходимо да се премине фитоконтрол / ветеринарен контрол.
Молим преди пътуването (или в краен случай на самото летище преди регистрация) да се запознаете с изискванията за сигурност по летищата – информация може да намерите на адрес www.sofia-airport.bg (от меню права и препоръки за пътниците).
СТЪПКИ:
• Проверете информацията за вашия полет на информационното табло и отидете до гишетата за регистрация, чиито номера са посочени на таблото. Моля, представете своя паспорт/лична карта, билет и чекирайте багажа си на гишето за регистрация.
• Вземете своята бордна карта. Обърнете внимание на номера на изхода и часа за качване на самолета (в бордната карта изходът е обозначен с думата GATE, часът е TIME).
• След като се регистрирате трябва да отидете на съответният гейт, от който да се качите на самолета.
• Пътниците на международните полети преминават митнически, паспортен контрол, както и контрол за сигурност, след което изчакват излитането на полета в салона за излитащи.
• На контролно-пропускателния пункт към самолета се представят отново документ за самоличност и бордна карта.
СЛЕД ПРИСТИГАНЕ
Представителите на Тез Тур в Анталия ще Ви очакват на следните гишета, които са разположени непосредствено след изхода от летището:
• Летище Анталия терминал 1 - гишета 9 и 10 на Тез Тур
• Летище Анталия терминал 2 - гишета 42 и 43 на Тез Тур
Стъпки:
• След пристигане на летището в Анталия първо преминавате паспортен контрол.
• Следва да вземете багажа си от лентата за багаж, указана с номера на полета, с който пристигнахте.
• След като вземете багажа си, излезте от летище Анталия и отидете до гишето на TEZ TOUR, което се намира непосредствено срещу изхода от летището.
• На гишето следва да предадете своя ваучер (1бр), а нашият представител ще Ви насочи към номера и местоположението на превозното средство, с което ще бъдете трансферирани до Вашия хотел.
• Внимателно изслушайте информацията, която съпровождащият гид ще Ви съобщи по пътя към хотела. Молим Ви да се отнесете сериозно към информационната среща, часа за която ще определи Вашият екскурзовод (представителят на TEZ TOUR, отговарящ за хотела, в който сте настанени). На тази среща ще научите подробности за курорта, възможните екскурзии и друга полезна информация.
ВИП Услуга - летище София
Ще бъдете посрещнати във ВИП зоната до „Заминаване“ на Терминал 1 и отведени до един от ексклузивните ВИП салони. Ако има възможност, ще се настаните в частен салон. ВИП услугата включва:
• помощ при регистрация за полет (чек ин)
• обработка на багажа
• отлично персонално обслужване, включително храни и напитки
• съдействие при паспортните формалности (граничен контрол само за ВИП пътниците)
• индивидуална проверка за сигурност (само за ВИП пътниците)
• транспорт до самолета с луксозен автомобил
ВИП услугата е налична по заявка до 5 дни преди полета. Възможно е в определени натоварени периоди да не може да се предостави, ако много пътници са я заявили. За да си гарантирате най-доброто преживяване, заявете услугата предварително.
Цената на ВИП услугата за заминаващ полет е 105 Евро на човек. Услугата за деца до 3 години е безплатна.
В цените на заплатената ВИП услуга е включена консумация на храни (микс от ядки, солени и сладки бисквити и други леки закуски), минерална вода, чай, кафе, топли и студени безалкохолни напитки и бира. Всички храни и напитки се предлагат за консумация само на място в разопаковано състояние. В кафе-бара на ВИП–Б се предлагат и концентрирани алкохолни напитки и вино срещу допълнително заплащане.
Салонът работи съобразено със заявките на гостите и полетното разписание на летище София.
Най-късно 90 минути преди отпътуването следва да сте на терминала.
Престоят на автомобил на ВИП паркинга е 15 евро за 24 часа.
CIP терминал - летище Анталия
При пристигане на летище Анталия:
• Представител на терминала CIP посреща туристите с табелка с име близо до стълбите на самолета
• Транспорт с VIP автомобил до CIP терминала
• Доставка на пътнически багаж от служители на CIP Терминал
• Паспортният контрол се извършва от служители на CIP терминала
• Храна и напитки: Предлагат се леки закуски, безалкохолни (студени/горещи) и алкохолни напитки
• Неограничен WiFi интернет
• При необходимост персоналът на терминала CIP ще помогне на пътниците да пазаруват в безмитния магазин
• След приключване на всички формалности, служителите на CIP Терминал придружават пътниците до представителя на TEZ TOUR
При отпътуване от летище Анталия:
• Обслужването от персонала на терминала CIP започва с посрещане на пътниците на входа на терминала CIP
• Персоналът на терминал CIP помага на пътниците при проверката на багажа и ръчния багаж
• Служителите на терминал CIP проверят билетите за самолета
• Паспортният контрол се извършва от служители на CIP терминала
• Храна и напитки: Предлагат се леки закуски, безалкохолни (студени/горещи) и алкохолни напитки
• Детска ясла за бебета
• На разположение на децата е детска стая за игра
• При необходимост, персоналът на терминала CIP ще помогне на пътниците да пазаруват в безмитния магазин
• Неограничен WiFi интернет
• След обявяване на качването, туристите се извеждат до стълбите на самолета с ВИП кола
Цена на услугата:
За една посока - 325 € на човек
За бебе (0-1.99) - безплатно
За деца (2-5.99) - 50% намаление
Услугата се предоставя само на туристи, записали индивидуален или VIP трансфер.
Услугата се заявява и заплаща до 5 дни преди полета.
ВАЖНО! Ако пътниците по предварителна резервация не летят/заминават с посочения полет по някаква причина и CIP терминала не е бил уведомен писмено за отказа на заявката поне 24 часа преди излитането/пристигането, в този случай платената сума не се връща (формира се като no show) и не може да се прехвърли към друга дата.
FAST TRACK услуга - летище Анталия
При пристигане на летището в Анталия:
• Посрещане на стъпалата на самолета или на изхода на ръкава
• Помогнете за бързо и безпроблемно преминаване на паспортен контрол
• Безмитни услуги
• Вземане на багаж и среща с водача на TEZ TOUR
При заминаване от летището в Анталия:
• Рецепция на входа на летището (терминал (Т1 и Т2)
• Специален вход
• Бърза проверка на чанти и ръчен багаж
• Бърза регистрация на билети
• Паспортен контрол без опашка
• Безмитни услуги
Пътниците се посрещат на входа на летището. Входът към летището е през отделен CIP вход. Има отделна и бърза проверка на багаж и ръчен багаж, регистрация на билети на специални каси за чекиране, без чакане на опашка. След това се извършва отделна втора проверка на ръчния багаж от Priority. Паспортен контрол се извършва приоритетни кабини на опашки за CIP пътници, без изчакване. Услугата Fast Direct ще приключи на входа на сектора за качване.
Обслужване в СIP-салон:
• Топли напитки (различни чайове, кафе)
• Студени напитки (кока кола, фанта, спрайт, газирана вода, плодов сок)
• Пресни зеленчуци
• Сирена, маслини
• Къпкейкове (различни видове)
• Десерти (различни видове)
• Класически сандвичи (различни видове)
• Плодове (3 вида според сезона).
• В CIP кабината: TV, Wireless, Компютър, Монитор с подробна информация за пристигане/заминаване, Зона за пушачи.
Цена на услугата:
• При пристигане на летище Анталия - 105 € на човек с ползване на CIP салон
• При заминаване от летище Анталия - 135 € на човек с ползване на CIP салон
• Бебе (0-1.99) - безплатно.
Услугата се предоставя само на туристи, записали индивидуален или VIP трансфер.
Услугата се заявява и заплаща до 5 дни преди полета
Избор на място в самолета
Пътувайте още по-комфортно с Тез Тур и България Еър до Анталия!
Резервирайте предварително желаните от Вас места в самолета и си гарантирайте удобно пътуване.
Услугата "избор на място в самолета" е приложима за всички полети от София до Анталия, които се изпълняват с авиокомпания Bulgaria Air.
Цена за избор на място (на посока):
• Extra Legroom - място до аварийните изходи* - с допълнително пространство за краката - 25 € на човек
• Up-Front – предпочитано място в предната част на самолета - 10 € на човек
* Важна информация за пътниците, настанени на авариен изход
В случай на извънредна ситуация пътниците, настанени на авариен изход, поемат допълнителна отговорност, включително да отворят аварийните изходи и да помагат на други пътници!
На авариен изход не могат да бъдат настанявани:
• хора с физически, психически и слухови увреждания
• възрастни хора
• възрастни с бебе от 0-2 годишна възраст
• деца под 18 годишна възраст
• пътници с домашен любимец
• хора, които не говорят български или английски език
• хора с наднормено тегло
Услугите се заявяват и заплащат до 5 дни преди полета
Пътуване с домашни любимци
Услугата "пътуване с домашни любимци" е приложима за всички полети от София до Анталия, които се изпълняват с авиокомпания Bulgaria Air.
ВАЖНО! Приемат се само кучета и котки.
Такса за превоз - 70 €
Условия за превоз*:
• Домашни любимци в пътническата кабина могат да бъдат превозвани при максимално общо тегло на животното и клетката до 8кг.
• Максимални размери на клетката – 48 x 35 x 22 cм., като тя не може да бъде включена в безплатната норма за багаж на пътника.
Услугата се заявява и заплаща до 5 дни преди полета.
Авиокомпанията си запазва правото да откаже качването на борда при изчерпване на квотата за домашни любимци.
*Пътниците, които желаят да се възползват от услугата, трябва предварително да се запознаят с инструкциите за превоз на домашни любимци и да спазват всички условия на регламент 576/2013.
ВИЖТЕ ПОЛЕЗНА ИНФОРМАЦИЯ ЗА ВАШЕТО ПЪТУВАНЕ ТУК!
пишете ни