+359 700 46 600
+359 894 44 56 24
Преди полета
Представителят на TEZ TOUR стои с табела „TEZ TOUR“ пред гишетата за регистрация в салон ЗАМИНАВАЩИ, на съответния терминал на летището, съгласно указаното в инструкциите за пътуване и на информационното листче с полетната информация, прикрепено към травелпака. При необходимост може да се обърнете към него за информация или съдействие при чекирането.
• Гишетата, на които става регистрацията за съответния полет, се изписват на информационните монитори, a самите гишета отварят най-рано 2 часа преди самия полет.
• Чекирането става самостоятелно, като при нужда, можете да се обърнете към представителя на TEZ TOUR.
Ако дете под 18 години пътува само с един от родителите си (или с друг придружител, различен от родител), той трябва да носи нотариално заверено пълномощно от непътуващия родител + копие от него (а ако пътува с друг придружител – и от двамата родители + копие на акт за раждане) за излизане на детето в чужбина (в случай че детето пътува с двамата си родители, но те са с различни фамилии, те трябва да предоставят акта за раждане на детето, както и копие от него). Този документ ще послужи пред българските гранични власти.
Важно е да проверите дали нямате вписан в паспорта автомобил, който да е под митнически контрол и ако имате такъв, оставете автомобила си на безмитна зона. В противен случай, няма да можете да напуснете територията на България. При транспортиране на животни или растения е необходимо да се премине фитоконтрол / ветеринарен контрол.
Молим преди пътуването (или в краен случай на самото летище преди регистрация) да се запознаете с изискванията за сигурност по летищата – информация може да намерите на адрес www.sofia-airport.bg (от меню права и препоръки за пътниците).
СТЪПКИ:
• Проверете информацията за вашия полет на информационното табло и отидете до гишетата за регистрация, чиито номера са посочени на таблото. Моля, представете своя паспорт/лична карта, билет и чекирайте багажа си на гишето за регистрация.
• Вземете своята бордна карта. Обърнете внимание на номера на изхода и часа за качване на самолета (в бордната карта изходът е обозначен с думата GATE, часът е TIME).
• След като се регистрирате трябва да отидете на съответният гейт, от който да се качите на самолета.
• Пътниците на международните полети преминават митнически, паспортен контрол, както и контрол за сигурност, след което изчакват излитането на полета в салона за излитащи.
• На контролно-пропускателния пункт към самолета се представят отново документ за самоличност и бордна карта.
След пристигане
• За туристите почиващи в Палма де Майорка
Трансферът до хотела се осъществява с автобус-шатъл на фирма TRANSUNION:
ПРИ ПРИСТИГАНЕ, туристите, пристигащи с редовни полети, трябва самостоятелно да се обърнат към офиса на компанията SHUTTLE TRANSUNION, разположен вътре в летището пред изход № 7. Следва да покажат на представителя на компанията своя ваучер с името на хотела и имената на туристите. В зависимост от заетостта на автобуса-шатъла, служителите на транспортна фирма SHUTTLE TRANSUNION ще уточнят времето за изчакване, както и ще посочат мястото на тръгване и номера на автобуса-шатъла.
Трансферите от летището на Майорка се движат в зависимост от запълнеността на всеки 45-60 минути.
Трансфер без водач.
В случай на загуба на багаж и закъснение в сградата на летището, както и в случай на форсмажорни ситуации, трябва да се свържете се обадите на телефон: +34 971 49 87 64 или WhatsApp, Viber, Telegram на телефон: +34 647 48 01 96
ВНИМАНИЕ!
За уточняване на часа на обратния трансфер "Хотел-> Летище" с автобус, туристите трябва да се обадят в офиса на NEO TRAVEL в деня преди отпътуването от 10:00 до 18:00 ч. местно време на телефон +34 971 49 87 64 и да разберат времето на трансфера, whatsapp /viber/telegram от 10:00 до 18:00 ч. +34 647 480 196 или като се свържете с гида си.
• За туристите почиващи в Коста Барселона
Трансфер без водач.
Трансферът стига до най-близката до хотела спирка на градския автобус.
В цената на трансфера включва 1 брой багаж на човек и 1 брой ръчен багаж.
След като получите багажа си, трябва да отидете до гишето за регистрация на FROM2, където ще Ви посрещнат.
Важно! Максимално време за изчакване на пътник на летището: 90 минути след реалното кацане на полета. След това време услугата не може да бъде предоставена. В случай на загуба на багаж и закъснение в сградата на летището, трябва да се свържете със обслужващата компания на телефон: +34 93 767 28 36. Информацията и обслужването се извършват директно от транспортната компания на английски и испански език.
Времето за изчакване за отпътуване от летището след регистрация за трансфера зависи от заетостта на автобуса и може да бъде до 1,5 часа. Трябва да бъдете на мястото за тръгване на автобуса 10 минути преди посочения час.
Бебета до 2 години пътуват безплатно (в ръцете на родителите си, без място в автобуса).
Деца под 12 години не могат да пътуват без придружител.
Деца от 12 до 17 години трябва да имат документи, потвърждаващи разрешението на родителите да пътуват самостоятелно.
Моля, носете своя ваучер за трансфер с всички подробности (номер на резервацията, име на пътника и дата на пътуване) със себе си - тези документи ще бъдат изискани от представителя на летището или шофьора, за да се провери Вашата резервация.
Ако пристигате на ТЕРМИНАЛ 1: След като излезете от зоната за получаване на багаж, завийте надясно. Пред офиса на "Catalonia Turisme" ще Ви посрещнат представители на транспортната фирма в жълти униформи с надпис "From2travel", които ще Ви упътят или посочат къде е Вашият автобус. Ако не видите веднага представителя, изчакайте няколко минути, може би по това време той придружава други гости до автобусната спирка.
Ако е необходимо, следвайте задедените GPS координати от връката: https://goo.gl/maps/Q1ssjF1XggS228FW6
Ако пристигате на ТЕРМИНАЛ 2: Вашият полет може да кацне във всяка от 3-те зони на Терминал 2 (A, B или C).
Ако пристигате на терминали 2A и 2C, след като вземете багажа си, трябва да излезете от терминала и да следвате знаците за терминал 2B. Влезте в Терминал 2B до офиса на From2, който се намира отляво на ескалаторите в зоната за заминаващи на летището, срещу гишета за регистрация 95-97.
При пристигане на Терминал 2B, след като вземете багажа си, следвайте табелите за изход към залата за пристигащи, завийте наляво към гишетата за чекиране. Срещу рецепция 95-97 ще намерите офиса на From2, където ще Ви посрещне представител с табела From2travel.
Ако не видите веднага представителя, изчакайте няколко минути, може би по това време той придружава други гости до автобусната спирка.
Ако е необходимо, следвайте задедените GPS координати от връката:: https://www.google.com/maps/dir//41.3020278,2.0746389/@41.3020278,2.0724502,17z
Телефон за спешни случаи: +34 93 767 28 36.
Информацията и обслужването се извършва директно от транспортната фирма на английски и испански език.
Потвърждение за мястото и часа на тръгване
Можете да проверите часа на тръгване на автобуса на рецепцията на Вашия хотел, като посочите име, фамилия и номер на полета на заминаване, в деня преди отпътуване.
Или се свържете с транспортната компания на телефони +34 637 737 111, + 34 647 687 451 (обаждания, WhatsApp, Telegram от 09:00 до 18:00 часа).
В деня на тръгване бъдете на мястото на тръгване на автобуса 10 минути преди посочения час на тръгване. Автобусът не чака закъснели туристи. Ако закъснеете за трансфера, жалби няма да бъдат приети.
Понякога автобусът може да закъснее поради задръствания.
Телефон за поддръжка: +34 93 767 28 36. Информацията и обслужването се предоставят директно от транспортната компания на английски и испански език.
ВИП Услуга - летище София
Ще бъдете посрещнати във ВИП зоната до „Заминаване“ на Терминал 1 и отведени до един от ексклузивните ВИП салони. Ако има възможност, ще се настаните в частен салон. ВИП услугата включва:
• помощ при регистрация за полет (чек ин)
• обработка на багажа
• отлично персонално обслужване, включително храни и напитки
• съдействие при паспортните формалности (граничен контрол само за ВИП пътниците)
• индивидуална проверка за сигурност (само за ВИП пътниците)
• транспорт до самолета с луксозен автомобил
ВИП услугата е налична по заявка до 5 дни преди полета. Възможно е в определени натоварени периоди да не може да се предостави, ако много пътници са я заявили. За да си гарантирате най-доброто преживяване, заявете услугата предварително.
Цената на ВИП услугата за заминаващ полет е 90 Евро на човек. Услугата за деца до 3 години е безплатна.
В цените на заплатената ВИП услуга е включена консумация на храни (микс от ядки, солени и сладки бисквити и други леки закуски), минерална вода, чай, кафе, топли и студени безалкохолни напитки и бира. Всички храни и напитки се предлагат за консумация само на място в разопаковано състояние. В кафе-бара на ВИП–Б се предлагат и концентрирани алкохолни напитки и вино срещу допълнително заплащане.
Салонът работи съобразено със заявките на гостите и полетното разписание на летище София.
Най-късно 90 минути преди отпътуването следва да сте на терминала.
Престоят на автомобил на ВИП паркинга е 15 евро за 24 часа.
Обратен полет
• За туристите почиващи в Коста Барселона
Потвърждение за мястото и часа на тръгване
Можете да проверите часа на тръгване на автобуса на рецепцията на Вашия хотел, като посочите име, фамилия и номер на полета на заминаване, в деня преди отпътуване.
Или се свържете с транспортната компания на телефони +34 637 737 111, + 34 647 687 451 (обаждания, WhatsApp, Telegram от 09:00 до 18:00 часа).
В деня на тръгване бъдете на мястото на тръгване на автобуса 10 минути преди посочения час на тръгване. Автобусът не чака закъснели туристи. Ако закъснеете за трансфера, жалби няма да бъдат приети.
Понякога автобусът може да закъснее поради задръствания.
Телефон за поддръжка: +34 93 767 28 36. Информацията и обслужването се предоставят директно от транспортната компания на английски и испански език.
• За туристите почиващи в Палма де Майорка
За уточняване на часа на обратния трансфер "Хотел-> Летище" с автобус, туристите трябва да се обадят в офиса на NEO TRAVEL в деня преди отпътуването от 10:00 до 18:00 ч. местно време на телефон +34 971 49 87 64 и да разберат времето на трансфера, whatsapp /viber/telegram от 10:00 до 18:00 ч. +34 647 480 196 или като се свържете с гида си.
• Автобусът ще Ви остави пред входа на заминаващите полети.
• Отидете до гишето за регистрация, където е посочен номерът на вашия полет. Номера на гишетата ще Ви бъдат съобщени допълнително от придружителя (трансфер) в автобуса на път за летището или можете да го видите на таблата с информация в самото летище.
• Чекирайте се за полета като представите документ за самоличност.
• Оставете багажа си на гишето за регистрация.
• Вземете своята бордна карта. Обърнете внимание на номера на изхода и часа за качване на самолета (в бордната карта изходът е обозначен с думата GATE, часът е TIME).
• Преминете през паспортен контрол.
• Продължете до залата за заминаване, където ще изчакате съобщението за качване на полета.
• Ако желаете можете да посетите Duty free shop.
• След всички тези процедури туристите се качват на самолета за полет към България.