Често задавани въпроси за коли под наем
РЕЗЕРВИРАНЕ
НАЕМ НА КОЛА
ЕЛИТНИ И СПОРТНИ АВТОМОБИЛИ
ВРЪЩАНЕ НА СУМА ЗА ЩЕТИ
КАКВО Е НАЕМ НА КОЛА?
TEZ TOUR предлага най-добрите отстъпки и специални оферти от местните Rent-a-car оператори, както и от световно известни компании като Hertz, Avis и Europcar. Във ваучера е изписано името на фирмата и има информация за съответния пунк, който е отдал автомобила.
НАЧИСЛЯВА ЛИ СЕ ТАКСА ЗА ОТМЯНА ИЛИ ПРОМЯНА НА РЕЗЕРВАЦИЯ?
Ако анулирате резервацията си до 3 дни преди отдаването под наем, доставчикът няма да начисли такса. Не се начислява такса и при промяна на резервацията до 3 дни преди отдаването под наем. Ако при промяната на резервацията, цената на услугата се промени, клиентът ще трябва да заплати цената актуална след направеното изменение. Внесената сума по резервацията не се възстановява, ако анулацията е направена по-малко от 3 дни до датата на отдаване под наем, както и при анулация след деня, в който е предоставена услугата. Доставчикът не възстановява плащането за неизползваните дни от наема, ако клиентът е наел автомобила без валидна шофьорска книжка. Суми не се възстановяват, в случай че клиентът е предоставил невалидна кредитна карта.
Доставчикът не възстановява такса за неизползвани дни от наема, ако клиентът не се е явил в пунка за отдаване под наем на автомобила в уречения ден или се явил със закъснение, или е върнал автомобила преждевременно. При анулиране на резервация следствие на официално обявени форсмажорни обстоятелства, доставчикът ще начисли само административна такса за отмяната на резервацията в размер на 30 EUR.
Също така, трябва да се има предвид, че през месеците юли и август минивановете могат да бъдат резервирани само по невъзвръщаема тарифа.
Доставчикът не възстановява такса за неизползвани дни от наема, ако клиентът не се е явил в пунка за отдаване под наем на автомобила в уречения ден или се явил със закъснение, или е върнал автомобила преждевременно. При анулиране на резервация следствие на официално обявени форсмажорни обстоятелства, доставчикът ще начисли само административна такса за отмяната на резервацията в размер на 30 EUR.
Също така, трябва да се има предвид, че през месеците юли и август минивановете могат да бъдат резервирани само по невъзвръщаема тарифа.
КАК СЕ ПЛАЩА РЕЗЕРВАЦИЯТА?
Можете да платите за услугата по банков път или с кредитна линия (ако е налична за Вас).
КАКВО ОЗНАЧАВА „ВНАСЯНЕ НА ГАРАНЦИОНЕН ДЕПОЗИТ С КРЕДИТНА КАРТА“?
Кредитната карта на името на главния шофьор е необходима за гаранцията на автомобила за целия период на наем. В кредитната карта трябва да има достатъчно наличност, за да се блокира сумата за гаранционен депозит, която обикновено е равна на размера на астраховката + ДДС + гориво. Ако нямате кредитна карта, няма да можете да наемете кола от Rent-a-car компаниите, с които работим.
КАКВО ДА НАПРАВЯ, АКО СЛЕД КРАЯ НА НАЕМА, ДОСТАВЧИКЪТ ИЗТЕГЛИ ПАРИ ОТ КРЕДИТНАТА МИ КАРТА?
Моля, обърнете внимание, че компанията наемодател може да таксува кредитната карта без предварително предупреждение. Обикновено, ако наемодателят начисли такса след приключване на наема, причините за това може да са следните: дозареждане на автомобила с гориво (ако колата е върната с по-малко гориво от посоченото в договора за наем), наисляване на такса за просрочено плащане, глоба за нарушаване на правилата за движение, административна такса за обработка на документи или при повреда на автомобила.
КАК СЕ ПОЛЗВА ЗАСТРАХОВКАТА?
Ако в цената на наемодателя влиза застраховка, в случай на ПТП разходите за щетите ще Ви бъде възстановена. Задължително условие е да предоставите необходимите документи: полицейски протокол; описание на щетите, (банкова сметка) за изплащане на посочената сума и т.н. Възстановява се само сумата покрита от премията. Надхвърлената сума не се възстановява. Сумата не се възстановява и в случаите, когато се установи, че пътното произвествие е по вина на водача.
КОЙ ПРЕДОСТАВЯ ЗАСТРАХОВКАТА?
Ако резервирате автомобил чрез посредник, тогава застраховката се предоставя от компанията наемодател. Доставчикът обаче предоставя основната информация за договорните взаимоотношения във Вашия ваучер.
КАКВО ВРЕМЕ ОТНЕМА ПОТВЪРЖДЕНИЕТО НА РЕЗЕРВАЦИЯТА?
Резервацията става с моментално потвърждение, но има техническо забавяне от 5-10 минути до появата на номера на ваучера от доставчиците.
КАК СЕ КАЛКУЛИРА СТОЙНОСТТА НА НАЕМ НА АВТОМОБИЛ?
Цената за наем се формира на 24 часова база т.е. ако резервирате и получите кола в 14:00 ч, тогава трябва да върнете колата най-късно до 14:00 ч. Ако върнете колата по-късно, ще бъде калкулиран нов ден наем.
ЗАЩО Е НЕОБХОДИМ НОМЕРЪТ НА МОЯ ПОЛЕТ?
Когато наемате кола на летището, трябва да предоставите данни за Вашия полет. В случай на забавяне на полета, компанията наемодател ще има информация за това. Запазената кола ще бъде подготвена за наемане веднага щом пристигнете на летището.
КАКВО ОЗНАЧАВА "WALK IN"?
Този термин често се използва на летището и на жп гарите и означава, че Вие пристигате нито със самолет, нито с влак, следователно няма нужда да ви посрещаме.
ТРЯБВА ЛИ МИ ВАУЧЕР, ЗА ДА ВЗЕМА КОЛАТА?
Трябва да предоставите ваучерa генериран при резервацията на автомобила. Ваучерът съдържа информация за запазения автомобил, цената на наема и друга важна информация. Получавате ваучер по електронна поща, веднага след заплащането на услугата. Ако искате да получите ваучер по факс, моля, уведомете при резервирането. След получаване на автомобила се сключва договор за наем. След пристигането в пункта, трябва да подпишете договор за наем, посочващ услугите, които са включени и не са включени в наемната цена. Уверете се, че сте приели всички необходими услуги и сте отхвърлили ненужните, според вас, допълнителни услуги. Доставчикът не възстановява пари за услуги, закупени на място при получаване на автомобила. Внимание! Ваучерът не се зачита, като договор за наем.
МОГА ЛИ ДА ИЗПОЛЗВАМ МОИТЕ СЪБРАНИ ВЪЗДУШНИ МИЛИ ПРИ НАЕМАНЕТО НА КОЛА?
Доставчикът не приема въздушни мили или бонуси по кредитни карти, но можете да получите информация директно от лизингодателя, когато получавате автомобила.
МОГА ЛИ ДА НАЕМА КОЛАТА ОТ ЕДIН ПУНКT, А СЛЕД ИЗПОЛЗВАНЕ КОЛАТА ДА СЕ ВЪРНЕ НА ДРУГ ПУНКТ?
Можете да резервирате еднопосочен наем, когато трябва да вземете колата си под наем от едно място и да я върнете на друго. Моля, обърнете внимание, че това може да доведе до доплащане и то ще бъде отразено на страницата с резултати от търсенето. Плаща се на място. В редки случаи информацията за доплащане не е налична онлайн. В този случай информацията за доплащането ще видите заедно с потвърждението на резервацията от доставчика. Наемането на автомобила от едно място и връщането му на друго, е разрешено в рамките на една държава. В бъдеще ще разработим възможно за преминаване и в други страни.
ЗА КЪКЪВ ПЕРИОД МОЖЕ ДА СЕ НАЕМЕ КОЛА?
Наемането за повече от 28 дни е забранено.
Поставете флага на нужната точка на картата
OK
За удобство на потребителите, предоставянето на персонализирана информация, запазване на личните предпочитания и настройките на сайта, нашият уебсайт използва cookie и други аналогични технологии. За да използвате сайта, трябва да потвърдите съгласието си за използването на тези технологии.
Детайли
Приемам